BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, December 15, 2011

Doakan dunia dan akhirat kami...



Sejenak dalam entry ringkas ini, saya mencelahi waktu juga mahu meninggalkan secoret tinta tulus ini buat tatapan pembaca dan pelawat Wadie AnNurFillah.. Maafkan saya kerana sudah lebih dua bulan laman sesawang ini ditinggalkan sekejap kerana perlu menumpukan sepenuh perhatian pada hal-hal ke arah menyempurnakan sepertiga agama, seterusnya menamatkan zaman bujang dan anak dara.

Alhamdulillah..bermacam-macam perasaan yang berbaur tiba saat diri bertukar status dari anak dara menjadi seorang isteri. Subhanallah..baru tersedar diri sudahpun bergelar 'puan' dan bukan 'cik' lagi.
Walaupun tidak sempat mahu menceritakan segala kronologi saat-saat terakhir saya bergelar 'isteri', cukuplah saya kongsikan kenangan gambar saya bersama kalian pembaca dan pelawat Wadie AnNurFillah ini..








Alhamdulillah, segala urusan walimah berjalan lancar. Terima kasih pada sahabat-sahabat yang mengirim ucapan tahniah samada dengan mesej atau call. Saya mohon maaf, ada mesej yang tidak terbalas. Syukran jazilan tidak terhingga juga saya ucapkan pada sahabat-sahabat yang hadir ke walimah kami. Antaranya sahabat-sahabat Real, adik-adik Hawariyun, Genius dan Ansorullah yang banyak bantu saya. Budi baik kalian, moga Allah mengganjarinya dengan sesuatu yang lebih baik, insya-Allah..

Saya kira belum terlambat untuk saya kongsikan berkenaan hadiah perkahwinan saya, hadiah dari Allah. Subhanallah..Walhamdulillah.. Iaitu novel sulung saya bertajuk Musafir Perindu, yang sudah sebulan berada di pasaran. Inilah hadiah saya untuk sekalian pembaca.. Harap dapat beri teguran dan komen yang memberangsangkan, agar saya dapat lebih memperbaiki penulisan untuk akan datang, insya-ALLAH..


Sekadar itu sahaja yang saya mahu tintakan dalam entry serba ringkas ini. Doakan saya. Terima kasih.






~AnNurIman~
15 Disember 2011,
Galeria Sri Perdana, KL

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...